mandag 22. august 2011

sinkhus

I helgen hadde vi koselig middagsbesøk av et vennepar, og de hadde med en gave til oss;
et kjempefint sinkhus fra Kremmerhuset som jeg hadde ønsket meg. Ble så glad!!

Det er så koselig å se lyset skinne i vinduene på huset når det begynner å mørkne på kveldstid. 



En ny uke er i gang og kalenderen viser at det er to og en halv uke igjen til termin. Vi nærmer oss målet med stormskritt og jeg kan ærlig innrømme at det ikke er så veldig kjekt at Handymannen skal offshore igjen i morgen tidlig... Men sånn er livet når man er gift med en offshorearbeider. 
Vi krysser det vi har av fingre og tær for at han rekker hjem i tide dersom det viser seg at babyen vil ut mens pappa`n er på jobb! 

Nå skal vi kose oss med litt vanilje milkshake, fotballkamp på tv og hekletøy. 
(Jeg trenger vel ikke nevne hvem av oss som koser seg med hva...)


1 kommentar:

  1. Kjempefint hus. Vet du prisen på de? Krysser fingre jeg også, for at pappaen rekker fødsel om det skulle skje.

    SvarSlett