torsdag 4. august 2011

fødeklar

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av denne "rugingen".
Skal bli godt å få bort magen nå. Føler meg bare stor, tung og klossete med denne svære magen.
Men premien som venter gjør jo at det er verdt alt!

I dag har jeg vært på journalskriving på sykehuset. 
Det var mens jeg satt der sammen med jordmor at det virkelig gikk opp for meg at nå nærmer det seg med stormskritt! Gleder meg så veldig til å møte den lille som bor inni magen...

Måtte de neste ukene fly avgårde...;)


Slik ser altså fruen ut om dagen.
Godt at det ikke er lenge igjen nå...

2 kommentarer:

  1. Så fin mage du har :)

    Ja jeg er klar for å kvitte meg med magen jeg også :)
    Tungt og varmt. Gleder meg til jeg kan ligge på magen igjen, og ikke minst gå lange turer med vogna og trene:)
    (har bekkenløsning så har ikke fått lov til å bevege meg så masse den siste tiden da)

    SvarSlett