søndag 7. august 2011

1 års bryllupsdag...

For ett år siden ga vi hverandre vårt ja.
Vi ble mann og kone, jeg fikk endelig drømmemannen i mitt liv.

Året som har gått har vært innholdsrikt på mange måter, vi har fått den beste starten på ekteskapet vårt på alle måter.
En måned etter bryllupet flyttet vi inn i nytt hus, og noen måneder senere fikk vi vite at vi skulle bli foreldre. Den beste gaven!


Forloveren min sang Tor Endresen sin sang Ingen er så nydelig som du under vielsen vår. En fantastisk nydelig sang som betyr mye for oss.

Ingen er så nydelig som du
Ingen er så vakker
når du viser hvem du er
Ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør
Ingen er så nydelig som du


Du spiller på fine strenger
Og finner de vare ord
Deler alle tankene med meg
Du lar meg få føle varmen
Og gir noe av deg selv
All din skjønnhet stråler gjennom deg


Ingen er så nydelig som du
Ingen er så vakker
når du viser hvem du er
Ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør
Ingen er så nydelig som du


Vis meg ditt sanne hjerte
Og vær den du alltid er
Jeg trenger ingen annen nå enn deg
For skjønnheten er din kilde
som kommer fra hjertet ditt
Og når den stråler gjennom deg
er du den fineste for meg



Ingen er så nydelig som du
Ingen er så vakker
når du viser hvem du er
Ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør
Ingen er så nydelig som du

Gratulerer med 1 års bryllupsdag, kjære Stian min! 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med ett års bryllupsdag :D
    Så fine dere var på den store dagen :))

    SvarSlett
  2. Gratulerer!

    Du, jeg har snikt på bloggen din en stund og elsker interiørstilen din! Men si meg, hva syns mannen din om stilen? Jeg har en mann som sier at det er ALT for jentene.. og at hele manndommen hans forsvinner :) Heh. HELP!

    SvarSlett
  3. Mannen i huset :)8. august 2011 kl. 12:37

    Hahaha, Jeg syns mannen din skal få bedre kontakt med sin feminine side å sette mer pris på interiør :)

    SvarSlett