tirsdag 30. august 2011

høst på trappen

Fortsatt ingen baby her i gården. 
Jeg går vel egentlig bare og venter på at noe skal skje...
 Nå i ventetiden er det greit å ha noe å fylle dagene med så jeg pusler her hjemme, både ute og inne. 

I dag har jeg fått vasket vinduene i første etasje på innsiden, og det var på tide for å si det mildt. 
Vindusvask er noe av det kjedeligste jeg vet, men når jeg bare kommer i gang så går det jo i grunnen ganske raskt. 

Ellers har jeg vært og handlet meg lyng. Nå er de visne sommerblomstene som stod utenfor kastet og pottene er fylt opp med nydelig, lilla lyng. Skikkelig høststemning! 




Mestergrønn har tilbud på lyng til tjue kroner per stykk, snakk om kupp! 
Det er ikke alle steder hvor lyngen som blir solgt er like fin, men på Mestergrønn var den i hvert fall veldig bra. Fin og billig, det liker vi!

2 kommentarer:

  1. Ingen baby her heller. Og ikke får jeg gjort stort heller. Ribbeinet er liksom litt i veien. He he. Men, jeg får ta igjen det tapte når baby har kommet, og ribbeinet er friskt.

    SvarSlett
  2. Utrolig koselig med lyng på trappen :)

    SvarSlett