fredag 28. januar 2011

Terrasseinspirasjon

Tid for hjem som blir vist på TV2 hver onsdag er en populær serie hos både meg og Handymannen. 
I sist episode handlet det om terrasse og uteområde, og resultatet ble skikkelig fint. Faktisk så fint at det nå klør i fingrene mine etter å komme i gang med vårt uteområde.

Våren ønskes dermed hjertelig velkommen, for her har vi nok å gjøre de neste månedene...
Huset må males.
Terrasse skal ordnes både på baksiden og framsiden av huset. 
Asfalt eller beleggingsstein skal vi få i oppkjørselen foran garasjen.
Bed og busker skal plantes.
Levegger skal bygges.

Det blir med andre ord en travel vår og sommer i nr 13, men jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang!

Jeg har funnet litt inspirasjon og drømt meg litt vekk i hager og terrasser innimellom bacheloroppgaveskriving i dag...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar