lørdag 5. mai 2012

Første tann...

Jeg skrev i går at det fortsatt ikke var kommet noen tenner hos Martine.
Men der tok jeg visst feil! 
For i går oppdaget jeg nemlig en bitte liten tann i munnen hennes. 
Det var så vidt den var kommet gjennom, 
men bare fra i går til i dag er den kommet lenger opp.

Nå blir det spennende og se når det kommer flere!
Mener å ha hørt at når den første er kommet fram, 
så kommer de neste ganske raskt. 



I natt sov Martine hos bestemor og bestefar, mens vi koste oss med festligheter hjemme.
Vi hadde invitert til tapasaften, og det ble en kjekk kveld med nesten tjue stykker på besøk.
Jeg hadde kjøpt fine papptallerkner på IKEA med blomstermotiv på, 
veldig greit å slippe så mye oppvask når en har så mange på mat! 

Det var godt å sove litt frampå i dag, 
spesielt siden jeg har blitt skikkelig tett i bihulene og feberen har tatt meg.
I kveld blir det pizza, film og avslapping. Deilig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar