onsdag 30. mai 2012

På Martine i dag

Barnas Hus har de fått inn et merke som heter Wheat.
Det er dansk, økologisk og så er det kjempemye fint! 
Jeg kjøpte med meg en kjole og en posete bukse til Martine.
Kjolen hadde hun på seg i helgen,
og i dag har hun på seg buksen. 

Den er lys med gråblå mønster.
Og sammen med en lys body ble hun så fin! 


 Min fine Martine. 
Alltid like glad. 
En skikkelig hjerteknuser. 



 Buksen er myk og lett å bevege seg i.
Og det er jo veldig praktisk nå som hun endelig har begynt å åle seg fremover! 
I går kveld satte hun nemlig plutselig avgårde! 
Blir nok travlere dager fremover nå, tenker jeg. 


Her er det kaldt ute i dag,
så da passet det å ha på ugleluen for første gang.
Og den vindtette jakken fra Mini a ture
Vi har vært en kjapp tur på butikken, 
og der fikk vi intet mindre enn tre komplimenter for luen.
Kjekt!

4 kommentarer:

  1. åhh så fin hun er, og jeg elsker jakkene til mini a ture :) tror jeg MÅ ha en sånn til Erik til høsten. ;)

    SvarSlett
  2. Så fine kler på ei finfine jenta!:) jilt at hu har begynt å åle seg, nå blir det travlere fremøve ska du se:)

    SvarSlett
  3. Hu e så utrolig herlige:) like stort smil som moren selv. Patricia

    SvarSlett