tirsdag 29. mai 2012

Vimpel og cupcakes!

Er du på jakt etter fine og koselige ting til barnerommet, 
kan jeg røpe at Kremmerhuset har mye fint. 
På rommet til Martine er det kommet vimpel over vinduet,
en høydemåler på veggen,
samt en rosa kakefat og fargerike cupcakes laget av tre.


I og med at det ikke er gardiner på barnerommet, 
det har vi forresten ikke noen steder,
 gjorde det seg veldig med en fargerik vimpel over vinduet.
Skiltet kjøpte jeg på Den Franske Landstil da jeg gikk gravid,
det er så koselig...



Høydemåleren har små fluesopper med borrelås slik at vi kan flytte på dem og markere høyden til lille frøken fryd etter hvert som hun vokser. 



Var ikke disse et nydelig syn, vel?!
Jeg har lyst å kjøpe lekekjøkken til Martine etter hvert, 
og planen er å ha masse "matvarer" og forskjellig kjøkkenutstyr i tre. 
Men før det blir kjøkken, står de til pynt oppå bordet hennes.
Cupcakesene er forøvrig en slager allerede nå.
Hun liker godt å sitte på gulvet på rommet sitt og leke med disse.



1 kommentar:

  1. Det er så utrolig mye fint.. Blir helt shoppegal av å lese blogger jeg. hehe..

    SvarSlett