torsdag 28. juni 2012

Hus, hjem og hage

Endelig kan jeg si at vi snart er i mål med alt som skal gjøres på fremsiden av huset.
Det har tatt tid, men resultatet har blitt veldig bra.
Jeg er helt imponert over den flinke mannen min som har fått til alt.
Det er ikke for ingenting at han kalles Handymannen. 

I kveld kommer det litt bilder fra terrassen og fremsiden av huset. 


 Kurven med masse tepper står klar til bruk til sene og kjølige sommerkvelder.

 Benkeplaten er støpt i betong og vasken er en båtvask kjøpt på Biltema.

Putekassen/benken er laget på mål slik at sofaputene skal passe oppi. 
Jeg skal kjøpe noen puter til å ha oppå her slik at det blir litt mykere sitteplass. 


I bedet langs innkjørselen har vi plantet barlind og lagt elvestein.
Enkelt, rent og fint! 

I kveld har mor og meg vært på hagesenteret og kjøpt litt stauder og busker til bedet foran terrassen.
Vi ble nesten ferdige med planting, men manglet litt barkduk, så vi får ta resten i morgen.
Det blir veldig fint, bilder kommer i morgen. 

Det går en stund mellom innleggene om dagen...
Her har det nemlig vært litt travelt de siste ukene med en liten frøken som sliter med tenner og som plutselig er blitt veldig travel. 
Hun er høyt og lavt hele dagen! 
Vi har også montert vaskeromsinnredning, vært i bryllup, malt rekkverk og jobbet mye ute.
Det har med andre ord vært nok å henge fingrene i! 

1 kommentar:

  1. Dere har fått et veldig flott hjem. Håper der får mange fine dager/ kvelder ute. Glad i dere. Bestefar Frank

    SvarSlett