torsdag 31. mai 2012

Velkommen til nummer 13

På veggen ved siden av inngangsdøren er det kommet en nydelig bjørkehjerte.
Dette kjøpte jeg i sist uke da jeg var en tur i kjelleren hos Flittige Fruer.
Det var to forskjellige størrelser, 
dette var det største.



Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe et som er litt mindre også,
og henge det ved siden av det jeg allerede har.
Og dersom det blir for mye av det gode, 
får jeg heller gi det bort i gave. 

I dag skal vi på lunsjbesøk til en vennine av meg som også er i permisjon.
Hun venter en gutt i disse dager, 
spennende tider! 
Senere skal vi på middag til Storesøster.
Martine og fetter Vetle får mer og mer glede av hverandre,
veldig kjekt å se gjensynsgleden dem i mellom hver gang de ser hverandre.

Vi har med andre ord en fin torsdag foran oss.
...og snart er det jammen helg også!



1 kommentar:

  1. Så fint. jeg har også utrolig lyst på et sånt. det lyser liksom litt opp syns jeg.. Inngangsdører har en tendens til å bli litt kjedelige..

    SvarSlett