lørdag 10. mars 2012

På babyen i dag

Martine har utrolig mange flotte klær, og jeg prøver å få brukt alt sammen før det blir for lite.
Veldig kjekt å ha litt å velge mellom, og vi har vel et aldri så lite luksusproblem når jeg noen morgener står og ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal ta på henne. 

Til jul fikk hun en nydelig kjole av oldemoren sin, og siden det er lørdag i dag og vi får besøk, har hun blitt pyntet med denne kjolen i dag. Så søt! 






Genser, kjole og tights fra Mexx

Her har vi ikke hatt den beste starten på helgen, dessverre. Det begynte med at jeg fikk beskjeden om at Handymannen må jobbe en uke overtid, for så å oppdage vannlekkasje på badet oppe i dag morges. Sliten, oppgitt og fortvilet som jeg var kom lillebror til unnsetning. Jeg er jammen heldig som har familie som alltid stiller opp! 

Nå satser vi på at resten av helgen blir bedre. Jeg har i hvert fall en blid og god baby som holder humøret oppe! 

5 kommentarer:

  1. Bare hyggelig at du "hermer" og det er en nydelig kjole du viser frem :-) håper helgen blir bedre enn starten ;-) klem fra Kine!

    SvarSlett
  2. Så fine sjønnasen va i dag då. Glede meg jammen t å komme hjem igjen altså. Ha ei fantastisk helg!

    SvarSlett