fredag 2. mars 2012

Nye klær...

...er nødvendig til en liten jente som vokser i rekordfart.
Hun bruker nå størrelse 68, og kommer nok til å bruke det en stund fremover, men da jeg tok en titt i skuffen med størrelse 74 og 80, var det ikke så mye klær der som jeg trodde.
Da er det greit å handle litt som ligger klar til å bli tatt i bruk for plutselig har hun vokst ut av 68 også!

Èn ting er i hvert fall sikkert; og det er at babyer vokser altfor fort! 





Jeg synes det er så fint med duse farger på de små, og gammelrosa er en farge jeg liker å kle Martine opp i.
På mandag skal jeg i Pomp de Lux party, da skal jeg handle masse fint tøy i duse, skjønne farger som Martine kan bruke i sommer og i høst. Pomp de Lux har vanvittig mye fint, så jeg gleder meg! 

2 kommentarer:

  1. Åhh for noen nydelige klær :)
    har du lyst på hårbånd og spenner til prinsessa di så bli med på give away hos meg da vel :))
    kjempe søte hårbånd og spenner :))

    SvarSlett
  2. Så mye fint jentetøy! Og jeg skal absolutt sjekke ut Pomp de Lux! :)

    SvarSlett