mandag 12. mars 2012

Forstørrelser av nyfødtbilder

Etter nøye overveielse fikk vi endelig valgt ut hvilke bilder fra nyfødtfotograferingen vi ønsket å forstørre, og i helgen kom forstørrelsene i hus. Jeg er såå fornøyd!! 

Den flinke fotografen bak bildene er Marita hos Studio Hjelm
Jeg er så utrolig glad for at vi valgte å ta nyfødtbilder av Martine. Vi sitter igjen med nydelige bilder av en helt fersk, tolv dager gammel baby.

Vi har forstørret tre bilder, og to av dem er kommet inn i ramme. 
Ble så fint! 

 Dette er det største av bildene, det måler 25x25, og er min favoritt. 
Elsker hvor fredfull og rolig hun ser ut... Virker som en hel evighet siden at hun var så liten! 




Det blir ikke den beste kvaliteten når jeg "tar bilde av bildene" i kveldsmørket, men sånn ble det i dag. 
Ikke alt man rekker å få ordne på dagtid med en baby som nekter å sove... 
Siden hun ikke har sovet mye på dagen i dag, sloknet hun nesten med en gang kveldsgrøten og melken var inntatt. 


4 kommentarer:

  1. awww så utrolig nydelige bilder :)

    SvarSlett
  2. Eg glede meg t å komme hjem å se de vennen, det ser kjempebra ut :)

    SvarSlett
  3. De va nydelige:) Angre sånn på at me ikkje gjekk på nyfødt fotografering, men sånn e d når me aldri fekk ordna d og vips så va jentå et par mnd:) Kjenne godt t d med å nekta å sova på dagtid. Hu har styrt på ei stond nå,men eg håpe ennå d ska snu sånn at hu kan få seg goe kvil på dagtid, uden at eg ska måtta gå tur heile dagen for at hu ska sova:)

    SvarSlett