mandag 19. mars 2012

På babyen i dag

I dag er Martine kledd i dongeribukse fra Cubus, ullbody fra H&M og smikke fra Name it
Ullbodyene fra H&M elsker jeg. De er så myke og gode, og har holdt seg veldig fine i både form og fasong på tross av hyppig vask. (Noe jeg ikke kan si om vanlige bomullsbodyer fra samme butikk...)

Smikkene går det mange av til dagen her med en baby som både gulper og sikler vanvittig mye for tiden.
Vi har de i alle slags farger, slik at det matcher til resten av klærne... ;) 



Det fine teppet er det mormoren som har laget til Martine. 
Jeg bruker det i vognen oppå dunposen, synes det er så fint med de rosa heklede blomstene på! 

Nå får vi snart lunsjbesøk og på menyen står pastasalat og varme baguetter. 

En riktig fin uke ønskes DEG! 

3 kommentarer:

  1. Kjekt å følge dere litt her, så blir det litt enklere å velge for bestefar når jeg skal ut å kjøpe litt forskjellig til Martine

    SvarSlett
  2. Fine Martine e alltid velkledd, sånn så morå!:) Hørtes koselikt ut med lunsjbesøk. Kos dokke og håba det har blitt mer søvn på dokke begge to!<3 Klem
    psss...imårå komme stian heim, tjoho!! :))

    SvarSlett
  3. Når jeg ser sånne søte babyjenteklær, så savner jeg litt den tiden da Ingrid var baby..

    SvarSlett