tirsdag 29. oktober 2013

Svart/Hvitt favoritter

Jeg er fortsatt ikke lei det svarte og hvite i interiøret.
I går var jeg innom Kremmerhuset en liten tur,
og da ble en pakke med forskjellige kort i svart og hvitt med hjem.
Noen har jeg rammet inn,
mens andre skal jeg klistre rett på veggen med washi tape.

Life is like a
mustache.
It can be
wonderful
or terrible.
But it
always
tickles.

Hva passer vel bedre enn et bartebilde nå som vi snart går inn i november,
og "movember" for de mennene som skal spare barten sin...;)

Her er Handymannen sendt avgårde til Krakow for noen dager,
Martine er levert i barnehagen og jeg skal bruke dagen til husarbeid og litt strikking.
Men først venter en time hos kiropraktor.
Nå er det en uke siden sist,
og jeg er veldig spent på om neste time kan drøye enda lenger,
eller om jeg må gå hyppigere.


2 kommentarer:

  1. Du er så kreativ og flink. Meget fornøyd :)

    SvarSlett
  2. I’m impressed, I must say. Really rarely do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. Your idea is outstanding; the issue is something that not enough people are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.

    Information
    Click Here
    Visit Web
    Bigpictureclasses.com
    Information

    SvarSlett