søndag 20. oktober 2013

Oppdatering på stor seng

Martine har nå sovet i stor seng i over en uke,
og det har gått over all forventning.
Når hun våkner på morgenen,
venter hun til vi kommer inn og henter henne.
Det kommer nok tidsnok til det punktet der hun går klatrer oppi og utav selv,
men foreløpig slipper vi i hvert fall dette.
Flinke to-åringen vår! 

Før helgen kjøpte jeg nytt sengetøy,
måtte jo ha et sett med sauer på siden det er sauer på sengen også...;)

Èn kveld våknet hun og ropte på pappa.
Da han kom inn på rommet lå hun i halvsøvne og mumlet "snu bæ rett vei, pappa".
Da lå nemlig dynen feil vei og sauemotivet viste ikke.
Det er vel ingen tvil om at hun er sin mors datter...;)

Her går nok en uke mot slutten,
og søndagskvelden skal tilbringes i den beste armkroken.
Men først skal jeg bade og legge Martine,
samt planlegge neste uke. 
Jeg liker å ha en oversikt over hva som står på programmet,
og da er kalenderen min beste venn.
Søndag kveld er perfekt til planlegging,
så når en ny uke starter,
er jeg forberedt på ulike gjøremål og sysler som skal skje for den kommende uken. 


3 kommentarer:

  1. Lige livstilen din! Sko hatt litt av d me planlegging. Her går d me håve under armen mange ganger;) kos dåkk ikveld!:-)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  2. Denna kalender kan anbefales, holder orden på alt :) Det er en wallsticker, du skriver på med kritt og visker ut igjen:) Jeg pleier skrive på dagene oppå datoene for hånd ;) Praktisk ting hvis du har plass til enhttp://www.fermliving.com/webshop/shop/wallstickers/calendar-wallsticker.aspx

    SvarSlett
  3. I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.

    Click Here
    Visit Web
    Battlebrothersgame.com
    Information
    Click Here

    SvarSlett