tirsdag 1. oktober 2013

1-2-3-ferdig!

Min andre Marius genser er ferdig.
Jeg elsker fargene!!
Burgunder, sennepsgul og beige ble en fin kombinasjon.
Nå håper jeg bare mottakeren også liker den.





Synes denne damemodellen av Marius genseren er fin,
det ble så fint med perlestrikk nederst på bolen, armene og i halsen.
Jeg har brukt Alpakka fra Sandnes Garn og strikket med pinnenr 3 og 3,5.

Garn til den tredje genseren ligger klar,
men den tar nok noe lenger tid enn de to jeg nå har strikket.
Denne gangen skal det nemlig bli en herregenser,
og den er både større og litt annerledes i mønsteret.




2 kommentarer:

  1. Du e så flinke Maren. De blir nok veldig glad for disse :) Mvh Handymannen

    SvarSlett
  2. E så kjekt å lese bloggen din når me isje ser dokk så altfor ofte:):) du e så flinke me de pinnene, sei ifra viss du engang sko gå tom for strikkearbeid, så legge eg gjerne inn en bestilling på de, hihi. Klem Le

    SvarSlett