torsdag 11. oktober 2012

Pyntet til fest

I dag har onkel T bursdag, 
og vi har vært i selskap i ettermiddag.
Jeg elsker dager som dette; da kan jeg nemlig pynte min lille prinsesse litt ekstra! 
Martine har så mange fine kjoler,
men det blir ikke til at vi bruker dem til hverdags.
Det er jo ikke så praktisk med kjoler og skjørt for en aktiv 1-åring som er høyt og lavt.



 Endelig har det blitt bittelitt lengde på håret,
så i dag hadde hun en søt, liten blomst som hårpynt...
Var hun ikke søt, vel?! 


I dag ble det hvit blondekjole og lyserosa cardigan fra H&M
De lyserosa skinntøflene er blitt en favoritt hos både Martine og meg. 
Hun er mye stødigere med disse på føttene, 
og finner dem frem selv dersom vi ikke har tatt dem på fra morgenen av... ;) 

Apropos stødigere; i dag gikk hun noen skritt helt alene!! 
Så nå blir det gåtrening hver dag fremover! 

(La du merke til Handymannen sine søte sokker? Alle parene med Hello Kitty sokker som engang var mine har blitt adoptert av min kjære mann som har lagt sin elsk på dem...) 

3 kommentarer:

  1. Så nydelige kjole :) hahahha, såg sokkene t stian, eg lo ;)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar på bloggen :) Godt å høre fra noen som har vært i gjennom det samme.
    Føler meg ganske så heldig også som får ha denne ventetiden med alle forventningene som følger med ;) Men jeg har skjønt at det også er lov å bli litt lei og utålmodig. Samtidig er jo det en bra ting - tror det gjør oss mer innstilt på og klar for selve fødselen.
    Når det gjelder søvnen, så jobber jeg hardt for det. Plages med såkalte urolige ben, og savner derfor titt og ofte samværet med Jon Blund, men håper det går seg til i permisjonstiden når jeg har mulighet til å sove akkurat når som helst ;)

    SvarSlett
  3. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss. Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

    Dreevoo.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett