torsdag 25. oktober 2012

Nytt restegarnprosjekt...

Jeg har stort sett alltid med meg håndarbeid, 
samme hvor jeg går eller hva jeg skal.
Synes det er så greit å alltid ha det tilgjengelig, 
så kan jeg strikke hvis anledningen byr seg. 
For noen uker siden kjøpte jeg meg et nytt nett på Søstrene Grene,
til oppbevaring av håndarbeid.

Det var ikke så lett å ta bilder i dag uten å få med disse lubne hendene.
Martine har vært hjemme fra barnehagen i to dager nå,
 grunnet feber og flere tenner på gang. 
Sikkelet renner og renner, matlysten er borte, 
det har vært minimalt med søvn og hun viser tydelig at hun har vondt.
Stakkar lille.
Det siste døgnet har vært slitsomt for både mor og datter...

Jeg er i gang med et nytt "prosjekt restegarn".
Det samler seg alltid opp en del babyull i strikkekurven,
dette bruker jeg nå til å strikke hjelmluer i forskjellige størrelser.
Godt for samvittigheten å få brukt opp garn,
og veldig praktisk å ha liggende litt luer som kan gis i barselgaver. 

Nå krysser jeg fingrene for en natt med litt mer søvn enn den forrige.
Og dersom det ikke blir så mye søvn i natt heller, 
så får jeg i det minste tatt det igjen i helgen.
Jeg reiser nemlig til Aberdeen i morgen sammen med mor, Storesøster og Svigerinne.
Som jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. This web site is really a walk-through for all of the info you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse here, and you’ll definitely discover it.

    Beermapping.com
    Information
    Click Here

    SvarSlett