fredag 28. september 2012

På soverommet...

...har jeg hengt opp noen av favorittbildene mine fra de siste ni årene.
Etter ni år som kjærester har vi mange gode minner,
og jeg synes det var en god idè å henge noen bilder opp på skyvedørsgarderoben.
Kjekt å mimre litt, og jeg smiler litt for meg selv hver gang jeg ser bort på bildene. 


Jeg er godt i gang med boka "alle" snakker om; 
Fifty Shades of Grey
Den har så langt svart til forventningene. 
Siden jeg studerer engelsk i år, er målet å lese litt engelsk utenom pensum også.
Akkurat denne boken er veldig lettlest, så det ble en grei start på målet. 

 Etter å ha bodd her i nummer tretten i to år, 
er jeg fortsatt like glad i tapeten vi har bak sengen. 
Den setter virkelig prikken over i `en! 

Disse steinene kjøpte jeg på Åhlens for et par år siden.
Synes de er så koselige, så de har Handymannen oppå nattbordet sitt. 
Hvor mye han verdsetter dem er en annen sak...;)
(Jeg kan vel erindre en og annen setning som "de der steinane e bare i veien altså!!")

Fredagskvelden har vært roligere enn først planlagt.
Jeg hadde nemlig tenkt å tilbringe kvelden i selskap av Privat Praksis
men teknologien ville ikke spille på lag med meg, 
så jeg skrudde av både pc og tv, og har i stedet sittet under ullpleddet og strikket på en barselgave.
Veldig uvant med helt ro og stillhet, men faktisk også veldig deilig.
Det er jammen ikke ofte tv-en er avskrudd på kveldstid her.
Selv om jeg ikke alltid følger med, så står den jo som regel alltid og summer i bakgrunnen...


3 kommentarer:

  1. Koselig :)
    Jeg er veldig på tittern når det gjelder soverom om dagen, siden vi har pusset opp og skal innrede;)

    Hvor har du kjøpt sengeteppet?
    Jeg er på jakt etter et hvitt sengeteppe.:)

    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. For en koselig blogg :) Tenker det var godt å se Martine igjen etter offshore turen! - Kjersti :)

    SvarSlett
  3. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Click Here
    Visit Web
    Forum.minecolonies.com
    Information

    SvarSlett