mandag 24. september 2012

Home alone

Martine liker godt å snakke i telefon, 
og ekstra gøy var det å leke med telefonrøret til mamma før leggetid i kveld...;)

"Heiii pabba!" 

Handymannen er reist offshore så her er det jentene som styrer skuta en ukes tid.
Til helgen blir det en aldri så liten offshoretur på fruen også,
jeg er nemlig så heldig at jeg skal reise og besøke min kjære mann på jobb.
Statoil har noe som kalles "familiedag" hvert år, 
og denne gangen var jeg èn av dem som ble trukket ut. 
Jeg skal ta helikopter for første gang og gruer meg litt til akkurat den biten...
Men det skal nok gå bra, så blir det jo veldig stas å endelig få se hvordan det ser ut på plattformen. 

Her er det strikketøy, bonderomantikk, tente lys og Pepsi Max i glasset som gjelder i kveld. 
Viktig med litt kos en mandags kveld! 



1 kommentar:

  1. Så spennende da. Oljeplattformer er det ikke alle som får besøke. Men noen frynsegoder må man jo ha når man er hjemme alene så mye som dere :-)

    SvarSlett