onsdag 25. april 2012

B A D

I dag fant jeg de kuleste koppene på Smak i Sandnes. 
De hadde inne hele alfabetet, og jeg valgte følgende bokstaver...


Passer perfekt oppe på det svarte og hvite badet vårt! 


Dagen i dag har fløyet avgårde. 
Martine og meg nyter at Handymannen har kommet hjem. 
Innimellom diverse ærender og rydding av hus, pakker vi koffertene. (Og barnevogn, bilsete og annet utstyr man trenger når man skal på tur med baby...) For i morgen setter vi kursen nordover til Kristiansund, hvor Handymannen kommer fra. Der står familiebesøk på programmet. 
Det er mange der oppe som ikke har hilst på Martine ennå, så det skal bli stas å vise henne frem! 


3 kommentarer:

  1. Mangle A S S! Studante! Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei :) les bloggen din inni mellom, knall kosligt. Like godt bokstavene du har kjøpt på " smak " eg lure på om det er en butikk så har nattbutikk ??

    SvarSlett
  3. Smak har så vidt jeg vet ikke nettbutikk, dessverre! :)

    SvarSlett