lørdag 14. april 2012

Helgeglimt

Plutselig var det lørdagskveld og jeg sitter her og lurer på hvor uken ble av.
De siste dagene har gått så fort! 

Handymannen er på jobb så i går pakket Martine og meg bagen og reiste hjem til mor.
Martine sov nede, og mormoren tok seg av henne både i natt og i dag tidlig.
Selv lå jeg oppe på loftet og fikk sove en hel natt sammenhengende. 
Det gjorde utrolig godt! 

Etter at Martine var i seng i går kveld koste mor og meg oss med hvert vårt strikketøy og litt rødvin i glasset. Det var så koselig! Og kjekt med litt selskap på kveldstid. 

Martine er nybadet og lagt for kvelden så nå er det litt alenetid som gjelder for meg.
Jeg kjenner jeg er trøtt etter en innholdsrik dag, vi har nesten ikke vært hjemme hele dagen, så i kveld er det  Gossip Girl, strikketøy og Pepsi Max som gjelder. 

Kjøpte de nydeligste ranunkler i dag.
Flotte blomster som pynter godt opp på stuebordet! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar