fredag 6. april 2012

Alt trenger ikke være rosa...

...på et jenterom!
Martine har endelig fått gulvteppe på rommet sitt, 
og for en gangs skyld ble valget noe annet en rosa og brunt.
Det ble blått! 

Men med mange søte sommerfugler på, 
passer det godt inn på barnerommet til prinsessen i huset. 




Teppet er tykt og godt, og luner godt på golvet. 
Litt bedre for kalde mammaføtter å stå på om nettene når Martine får flasken sin, 
og godt for Martine å leke på, på dagtid.

Teppene finnes i mange ulike farger, størrelser og mønstre, og kan bestilles HER!!

Vi har vært noen dager på hytta, og det var utrolig deilig å komme hjem i ettermiddag. 
I kveld er Handymannen på fest,
mens fruen har kost seg hjemme med film og godteri fra påskeegget.
Har blitt litt lite søvn den siste tiden så nå skal jeg straks finne sengen og lese et par sider i boken min før jeg forhåpentligvis får noen timer på øyet før en liten jente vil ha mat. 
Jeg hadde håpet at hun snart kunne begynt å sove rundt, satser på at den tiden snart kommer.

2 kommentarer:

  1. Herligt teppe! Så deilig at ikke alt er rosa, men samtidig litt jentete.. Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?

    SvarSlett