onsdag 15. juni 2011

Noen favoritter...

...fra kjøkkenet. 

 Teboksen synes jeg er så dekorativ at den får stå framme på bordet hele tiden.
Vi drikker mest kaffe her i huset, men av og til smaker det godt med en god kopp te også.

 Green Gate muggen fikk vi (les: jeg) til jul. Den brukes som både mugge og blomsterpotte. 

 Kitchen Aid`en min blir flittig brukt og står derfor lett tilgjengelig framme på benken ved vinduet. 
Og så er den jo en pyntegjenstand i seg selv også. 

Settehyllen inneholder litt diverse Green Gate. 

Vi har lyst kjøkken med hvite overflater, og får å få en kontrast til alt det hvite valgte vi en ganske mørk benkeplate. Vi har også benkeplate på veggen under overskapene i stedet for fliser. En løsning vi er fornøyd med. Det skaper en fin helhet på kjøkkenet. 

 Nespressokapsler og kaffekopper står lett tilgjengelig til på benken. 

Nespressomaskinen blir brukt flere ganger daglig, er så greit å slippe å trakte kaffe når vi bare skal ha en kopp og to allikevel. 

Som dere kan se er jeg glad i lyseblått, og mange av detaljene går derfor i denne fargen. 
Jeg ville egentlig ha Kitchen Aid`en i lyseblått også, men da satte Handymannen foten ned. 
Noen skjønner bare ikke at det er praktisk at kjøkkenmaskinen matcher kaffekoppene. ;)

Dette var altså noen av mine favoritter fra kjøkkenet. 
Jeg liker å ha orden og ikke for mye rot framme på benkene, men det som blir mye brukt (og som pynter litt ekstra opp) for stå framme. 

En fin onsdagskveld ønskes fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar