tirsdag 21. juni 2011

Barnerommet...

...til den lille tulla vår begynner å ta form. 
Foruten rosa, er det naturfarger i brunlige nyanser som kommer til å være gjennomgangstemaet her inne.


Rosa wallsticker kjøpt på Smak i Sandnes.
Uroen med de skjønne bamsene er det den vordende pappa`en som har kjøpt.

Jeg har begynt å vaske klær, vaskekluter, gulpekluter, sengtøy og tepper. 
Veldig rart å se de små klærne henge til tørk på klesstativet, men såå koselig!


Postkassen er kjøpt på Små i Sandnes, og etter å ha kikket på den sikkert ti ganger bestemte jeg meg til slutt for å kjøpe den. Finnes også i en mørkere rosa farge, men jeg synes denne var finest.
Hva skal hun så med en postkasse? Kjekt å ha på rommet sitt når hun blir større, og så er den jo dekorativ... ;)

5 kommentarer:

  1. For en heldig liten jente hun blir :) nydelig rom! Ser gulpeklutene er på plass, å jammen trengs de! :)

    SvarSlett
  2. HEYA... Kjempe sjønt då.. kor mye kosta de wallstickersene? koselikt... ja hu blir nok ei heldigge prinsessa

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det blir :) Du, opphenget til uroen, fulgte det med sengen eller noe dere har kjøpt løst?

    SvarSlett
  4. Nydelig Maren! Trur nok eg må ta meg en tur t heimlige trakte å hilsa på itte dåkke he blitt tri :)

    SvarSlett
  5. Stine E: Ja, du må komme på besøk når jenta er kommet til verden. :)

    SvarSlett