tirsdag 17. september 2013

Ny Marius på pinnene

Jeg er ferdig med den første Marius genseren,
(bilder kommer)
og er nå i gang med nummer to.
Denne genseren strikker jeg med Alpakkagarn og fargevalget falt på burgunder, sennepsgul og beige.
Tror det blir veldig bra.
Så langt er jeg i hvert fall veldig fornøyd med fargekombinasjonen,
så håper jeg at det ferdige resultatet blir like bra som jeg ser for meg.
Og ikke minst at mottakeren blir fornøyd.
(Det er nemlig en julegave til ei veldig fin jente...)




De hvitmalte lysestakene i tre fant jeg på Kremmerhuset i forrige uke.
Elsker dem!

Her er en enda en ny uke godt i gang,
og vi har som vanlig en del på programmet.
Blant annet bursdagsfeiring av min skjønne niese som fyller to år.
Martine gleder seg veldig til å feire Sina!

I kveld blir det tv-titting,
samt bestilling av flybilletter.
Vi skal nemlig på en etterlengtet kjærestetur i høst.
Vi har ikke vært på tur alene etter at Martine ble født,
så nå er det på tide å få bare være Stian og Maren noen dager,
ikke bare mamma og pappa. 
Vi skal reise sammen med de beste naboene,
og turen går til Amsterdam.
Gleder oss veldig,
kjekt å ha noe å se frem til! 

Fin tirsdagkveld til deg!

1 kommentar:

  1. Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.

    Forums.matterhackers.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett