mandag 1. november 2010

Gjestetoalett

Gjestetoalettet i første etasje begynner nå og ta form. Speil er endelig kommet på plass og en Hemnes kommode fra IKEA er blitt montert.

"Temaet" på toalettet er hjertemotiv og fargene går i bruntoner som resten av første etasje.
Denne flinke og kreative damen har laget det nydelige hjertebildet som henger på veggen. Et bilde som jeg forøvrig har blitt veldig glad i. Tidligere hadde vi det i stuen, men nå er det altså blitt hengt på toalettet. Jeg var veldig i tvil om det skulle henge der, men etter en prøveperiode på noen uker har jeg bestemt meg for at det nå skal bli hengende. Vi får tilbakemeldinger fra alle våre besøkende som tar turen innom toalettet om hvor fint bildet er... ;)


 Søt hjertelykt kjøpt på Sandvika Storsenter i en butikk jeg ikke husker navnet på...
Steinene er kjøpt på Åhlens.

Duftposen er kjøpt på Søstrene Grene, hjertebildene er gamle kort kjøpt på IKEA for mange år siden, kurven med lokk fant jeg på Jysk og treskiltet med hyssing har jeg fått i gave av en vennine.
Toalettet er egentlig i samme rom som vaskerommet, men vi har valgt å sette opp skyvedører mellom slik at vi får skjult alt rotet som fort samles på et vaskerom. Wallstickeren med  teksten Laundry er kjøpt her.

Synes ikke det er så fint når rørene viser, så det skal etter hvert komme et lite hvitt skap under vasken. Vi har vegghengte toaletter både i første og andre etasje. Mye lettere og holde rent enn vanlig toalett! Og så er det jo et pluss at det ser mye bedre ut også. Her ser jeg at jeg har glemt å ta ned lokket før jeg knipset bilder, men det får heller bare være... ;)

1 kommentar: