tirsdag 2. november 2010

Bestemorteppe

De siste månedene på håndarbeidsfronten har gått med til hekling av bestemorruter. Jeg har festet rutene underveis og har nå endt opp med et teppe som begynner å bli ganske stort. Kunne nok heklet enda mer ruter, men jeg har for øyeblikket lagt heklingen litt på hylla for å kunne produsere litt strikkede nisser til jul. Så får jeg se om hekleiveren dukker opp igjen på nyåret...

Teppet er jeg i hvert fall fornøyd med og når det ikke varmer føttene mine på sene høstkvelder så ligger det fint oppå håndarbeidskurven min og pynter opp.



Min tirsdagskveld har gått med til planlegging av undervisning i samfunn og religion i morgen. Jeg er så heldig å få undervise 5. og 7. klasse fast hver onsdag. Kjekt å undervise i fag som jeg selv har tatt i forbindelse med lærerutdanningen min. Skulle virkelig ønske at jeg var ferdig utdannet og bare kunne jobbe og ikke tenke på eksamener og innleveringer... Men jeg begynner å se enden i tunnelen nå! Jeg skal virkelig juble den dagen jeg kan si meg ferdig med fem år på UiS.

En fin høstkveld ønskes fra meg til deg!

1 kommentar:

  1. hæ? har du hekla d sjøl??? så flinke du e maren!!!! Kan du lera meg?? eg vil åg ha sånn teppe...

    SvarSlett