lørdag 2. mars 2013

Pomp De Lux

I fjor bestillte jeg klær fra Pomp De Lux til Martine, 
men de var så store i størrelsen at det måtte legges bort en stund.
Etter en opprydding i klesskapet i går,
fant jeg igjen klærne og så til min store glede at de nå passer.
Elsker de flotte klærne fra Pomp De Lux,
og må nok inn å bestille litt nytt når den nye vårkolleksjonen kommer.



I dag har hun på seg en heldress i mørk denim.
Med knapper foran og rysjer på skuldrene ble hun så fin! 
Bildene ble knipset i en fart rett før hviletid,
hun koser seg med siiin (rosin), kos og tutti. 
Fullkommen lykke med andre ord! 

I natt har vi sovet hos tante og fetter Vetle,
og det var en frøken som våknet tidlig i dag morges.
Hun ligger nå ute i vognen og sover,
og i mellomtiden skal jeg kose meg med VM på ski og kaffi i koppen. 
Planen var egentlig å ta en bytur med lille frøken fryd i dag,
men her er det skikkelig ruskevær i dag så jeg tror vi dropper det. 
Får heller kle på oss ull og regntøy i ettermiddag og leke litt ute.
Det finnes jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær! 


2 kommentarer:

  1. Var på Pomp De Lux på torsdag, då slapp de vårkolleksjonen. Myyyyye fint, så du har någe å se fram t:) Eg går bare å vente på å få d i posten:)

    SvarSlett
  2. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Educative.io
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett