søndag 10. mars 2013

Coffeetime!

I dag har jeg endret litt i kaffikroken på kjøkkenet.
Green Gate koppene er satt inn i skapet,
og framme står nå litt kopper fra Rosendahl, Tine K og de to nyeste tilskuddene;
to nye kopper fra Design Letters. 
Èn til meg og èn til Handymannen. 



På tross av ny kaffikrok har det blitt lite kaffi i løpet av dagen.
Martine har nemlig fått høy feber og da er bare fanget til mamma bra nok.
Usikker på om det er tenner på vei,
eller bare influensa. 
Mistenker tenner, for hun har hverken spist eller drukket hele dagen.
Håper det går raskt over! 

Formen var fin i dag morges, 
men da vi var ute på søndagstur med hele familien,
ble hun mer og mer slakk. 
Ville bare sove og ligge i vognen, stakkar.
Da vi kom hjem ville hun ligge i sengen vår,
og jammen sovnet hun ikke som en stein!
Det har ikke skjedd siden hun var baby,
så jeg benyttet også anledningen til å lukke øynene en times tid.
Så deilig!

Det er ikke akkurat hverdagskost å ha henne sovende inntil meg,
så jeg nøt hvert minutt... ;) 
Noen fordeler hører det med når man har en syk jente! 


1 kommentar:

  1. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Ccin.ne
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett