lørdag 2. mars 2013

Gyngestol

I går fikk jeg solgt puffen som har stått i stuen,
og da ble det plass til gyngestolen jeg falt pladask for da jeg så den på IKEA tidligere i uken.
Effektivitet er viktig,
så Martine og meg kjørte ut og kjøpte den i dag.
Stolen er nå montert og på plass,
og det ble enda finere enn jeg hadde håpet på!
Såå fornøyd! 


Elsker kontrasten mellom den svarte gyngestolen og møblene som ellers går i hvitt og bruntoner.
(Til og med katten passer inn i interiøret her. Ha ha!)


Puten kjøpte jeg utenom,
men også den på IKEA. 
Tenker det blir mange kvelder med strikketøyet her fremover!

Jeg har brukt hele lørdagskvelden på å skru stolen sammen,
så nå skal jeg slappe av med litt smågodt og en episode med Privat Praksis før det er kveld her i nummer tretten.
Når jeg er alene med Martine i to uker,
nytter det ikke å sitte oppe lenge på kvelden.
Det gjelder å være uthvilt og klar til nye eventyr når morgenen kommer! 


1 kommentar:

  1. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Fmfreaks.dk
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett