tirsdag 26. februar 2013

Ny stue...

...på 1 - 2 - 3!!
Det var på tide med litt endring i nummer tretten,
og i dag var dagen kommet;
turen gikk til IKEA hvor jeg fikk handle med Handymannen sitt kort.
(Alltid like kjekt...;))

Vi var begge leie av hvordan det så ut her,
og det er ikke så mye som skal til for å få et nytt preg i stuen.
Nå er det mer kontraster,
og jeg synes det er så fint med det svarte og hvite mot litt brune innslag innimellom.
Handymannen er heldigvis enig,
så vi slapp diskusjoner og uenigheter under shoppingen. ;)


Jeg har lyst å bytte ut lampeskjermen,
men har ennå ikke funnet en som jeg har lyst på så dette får vente litt til. 



 Den fine Tine K skålen fikk jeg til bursdagen min av en god vennine.
Den er så fin! 
Lysestaken kjøpte jeg i Danmark i fjor sommer,
og telysholderne er fra Søstrene Grene. 


Bildelistene har også fått seg en liten "makeover".
Her er ingenting nytt, jeg har bare funnet frem pynteting som har stått andre steder,
byttet hvit ramme med en svart,
og plutselig ble det et helt nytt inntrykk. 

2 kommentarer:

  1. Så du heiv deg på svart-kvitt bølgå ligavell:) det blei kjempe fint!! Kjekt med litt fornying innimydlå. Jilt når der va litt nye innlegg å lesa igjen til her inne:-) ønske deg å dine to goe ei fine helg!! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint i stuen din! God helg!

    SvarSlett