onsdag 13. mars 2013

Happy Lights

Jeg, som så mange andre, har lagt min elsk på de såkalte Happy Lights`ene.
Synes de gir så koselig og lunt lys,
spesielt når det er kveld.

Det finnes lyslenker med 34 og 20 kuler,
jeg valgte sistnevnte.
Jeg ville ha de oppi den nye vasen fra Perfect Home,
og jeg hadde flaks for det ble akkurat plass oppi! 

 Liker godt både den nye vasen med betongbunn og lyslenken.
Det gjorde seg oppå kommoden i stuen! 


Kulene er hvite og i grå/beigetoner.
Passer perfekt i stuen vår med andre ord! 

Her er det travle dager før avreise på søndag.
Har en del skolearbeid å få unna,
så jeg prøver å få gjort mest mulig hver dag nå sånn at jeg slipper å ta med meg pensum på ferie.
Bedre for samvittigheten også å vite at jeg kan ta helt ferie
og bare kose meg med familien min. 

Fin onsdag til deg!


2 kommentarer:

  1. Kor har du kjøpt lyslenkene og vasen? Kjempefint. Lisalaisa :-)

    SvarSlett
  2. Disse er veldig fine!!

    SvarSlett