mandag 12. august 2013

I`m back!

Det har vært stille fra denne kanten i noen måneder nå,
men nå kjenner jeg at bloggelysten er tilbake! 
Med høsten rett rundt hjørnet, 
har jeg mange håndarbeidsprosjekter planlagt,
og jeg gleder meg til å vise dere! 

Sommeren er straks over,
og for Martine er det barnehagestart på onsdag.
Hun har hatt fri i nesten tre måneder,
så både store og små er klar for en normal hverdag igjen.
Barnehagen er bare en ti minutters gåtur fra huset vårt,
så det blir en lettere hverdag i forhold til levering og henting.
Noe helt annet enn den gamle barnehagen hvor vi måtte tilbringe morgenen og ettermiddagen i bilkø...

I dag har vi vært ute og handlet sko, støvler og ull så nå er snart det meste på plass til høsten melder sin ankomst. 
Det ble med litt andre ting også hjem i dag til Martine...


Kjole, hatt, veske og hårklemmer. 
Alt fra H&M
Perfekt til ei jente som elsker å pynte seg! 

Titt innom igjen,
jeg er tilbake senere i kveld! ;) 

6 kommentarer:

  1. Gøy å høre fra deg igjen, liker blogger din:-)

    SvarSlett
  2. Har savnet deg! Er så glad i bloggen din!! Klem fra trofast leser:-)

    SvarSlett
  3. Så jilt du va tebage!! Glede meg te å se håndarbeidsprosjektene dine :) Lykke te med barnehagestart for søte Martine i mårå <3 Tenke det blir greit å komma tebage te kverdagen igjen! Ringe deg en dag:) Klem fra Line

    SvarSlett
  4. Så jilt du va tebage!! Glede meg te å se håndarbeidsprosjektene dine :) Lykke te med barnehagestart for søte Martine i mårå <3 Tenke det blir greit å komma tebage te kverdagen igjen! Ringe deg en dag:) Klem fra Line

    SvarSlett
  5. så glad du er tilbake!

    Gleder meg til å følge deg i høst!

    klem

    SvarSlett
  6. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss. Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

    Bikepacking.quebect
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett