mandag 19. august 2013

Bæ bæ lille lam

I dag har Martine hatt sin første hele dag i barnehagen.
Hun hadde spurt litt etter mamma innimellom,
og tatt lett til tårene,
men alt i alt hadde det gått veldig fint.

Hun har vært veldig trøtt, men likevel i godt humør i ettermiddag,
så det er tydelig at den nye hverdagen i barnehagen tar på. 
Det var litt romstering da hun la seg,
men hun sovnet i løpet av fem minutter.
Jeg var nettopp oppe hos henne,
og da så jeg hva hun hadde romstert med.
Sengen hadde nemlig flyttet litt på seg...;)



I dag har hun på seg ny pysj fra Name it
Jeg synes den var så søt med bæ bæ lille lam...
At den var i de fargene jeg liker best å kle henne i,
nemlig rosa og brun, 
gjorde at jeg ikke greide å gå fra den i butikken.

Lille, store Martine har strekt seg veldig i sommer,
og har begynt å vokse ut av en del klær i 92.
Så nå som høstgarderoben fylles opp,
er det størrelse 98 som gjelder.
Svigers har vært på ferie i Nederland,
og hadde med seg fantastiske høstklær fra Zara hjem til Martine. 


Jeg liker spesielt jakken og luen!
Gleder meg til å kle henne opp i dette om noen uker når det blir litt kaldere ute. 

Her i nummer 13 er huset shinet,
klesvasken unnagjort,
og resten av uken er planlagt og nedskrevet i kalenderen.
Jeg liker godt å planlegge,
men synes det er ekstra praktisk når Handymannen er offshore,
og jeg er alene hjemme.
Greit å ha en plan over alle gjøremål og avtaler innimellom jobbing og eneansvaret for Martine. 
Nå skal jeg kose meg med strikketøy og en ny kjekk serie jeg er blitt hektet på...

Fin mandagskveld! 

3 kommentarer:

  1. Så søt hun er. Her er det også full rulle med både barnehage og skole. Cornelis ser endelig ut til å falle til rette i barnehagen nå, og det gleder et mammahjerte. Ingrid er på sin andre dag på skolen i dag, så jeg gleder meg til å få henne hjem etterpå, og høre hva de har gjort i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennende med skolestart! Lykke til!:)

      Slett
  2. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Wiki.ironrealms.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett