onsdag 27. juli 2011

Mer barnerom

Nå som far i huset er hjemme fra jobb i noen dager, har mor i huset bestemt at knagger, hyller, bilder og diverse skal henges opp på barnerommet. 
Vi fikk hengt opp en del i går kveld, blant annet disse ABC-knaggene som jeg kjøpte på Kremmerhuset til bare tjueni kroner. Jeg elsker salg! ;)




Jeg har hengt opp en kjole til pynt som jeg strikket for lenge siden. 
Den er i størrelse 1 år, så den skal få henge på knaggen til den kan tas i bruk til neste år en gang. Skoene som også er blitt hengt opp, brukte jeg og min søster da vi var små. 
De er i ekte skinn, og ser nesten ikke brukt ut i det hele tatt. 
Planen er at også disse skal tas i bruk med tiden. 


(Ellers kan jeg nevne at jeg prøver å ordne med nytt design på bloggen, noe som ikke er like enkelt. 
Av en eller annen grunn har Om meg, kategorier og listen over bekjente bloggere havnet laaangt nede til høyre. Dette håper jeg på å få ordnet ganske raskt.)

2 kommentarer:

  1. Så lekkert :) De ABC knaggene har vi også :))

    SvarSlett
  2. Så fint der bler:) Martine får nogen gooe foreldre! :)
    Så fine header, du e goe! tru eg hadde trengt litt hjelp:) *hint hint* hihi!
    Håba dokke kosa dokke på Hjelmeland spa:)) Velfortjent te den vakre gravide;)

    SvarSlett