mandag 25. juli 2011

Babyforberedelser...

Fredagens tragedie i Oslo og på Utøya har rystet hele landet, inkludert meg selv. 
Allikevel går livet videre... Det er en ganske stor kontrast fra å sitte og se på nyhetene til å ordne med forberedelser til babyen kommer. 

Men med seks uker igjen til termin er det en del ting som skal ordnes.
Jeg har vært flink å ta ting underveis, men allikevel er det litt igjen som gjenstår. 

I dag har jeg kjøpt en kurv som nå står i hjørnet i gangen. Den er fullt opp med yttertøy til babyen; alt fra tykke sokker, luer, dresser, diverse strikkeklær og noen tepper. 
Tenkte at det kan være greit å ha alle slike ting samlet på et sted, lett tilgjengelig. 



Jeg har strikket ferdig en lys jakke med flettemønster foran og på armene. 
Den har fått på seg rosa knapper og skal brukes når vi skal reise hjem fra sykehuset. 



2 kommentarer:

  1. Så nydelige klær :)
    Jeg har også seks uker igjen;)
    Har det meste fra før, og har kjøpt inn litt nytt. Men har ennå ikke bestemt helt hva hentesettet blir...!
    I tillegg pusser vi opp barnerom, og jeg er skeptisk til om vi klarer å bli ferdig hehe;)

    SvarSlett
  2. Hjelpe meg Maren du e jo heilt rå på strikkinga. Ser eg har mye å lære. Flettestrikk til og med.. Du er god:) Å så fin mage du hadde fått deg. Snart komme hu :)

    Lykke til.
    klem Christine

    SvarSlett