fredag 20. mai 2011

Helg igjen, gitt!

Hvor blir ukene av? Tiden flyr og jeg er allerede kommet i uke 25 i svangerskapet. 
Fortsetter det i dette tempoet er det jammen ikke lenge igjen til vi har tulla vår her... 

Det er fredag og helgefølelsen er på plass. 
Handymannen har handlet inn masse god mat til helgen og huset er sånn noenlunde rent. 
Formen min har ikke vært den beste i dag så jeg har tilbragt store deler av dagen i sengen.
Veldig kjedelig, men nå ser det heldigvis ut som det kommer seg. 



Jeg liker å pynte litt ekstra her hjemme når det er helg så nå er det kommet småvaser frem på kjøkkenbordet. Vasene er kjøpt for "en slikk og ingenting" og inneholder nå forskjellige blomster, blant annet en nydelig rosa pion. Pioner er forøvrig blitt mine nye yndlingsblomster. 
De er nydelige og holder seg lenge dersom man bare skråskjærer dem og lar dem stå i kaldt vann. 



Ute er det skikkelig gufsete vær med pøsregn og vind. 
Fredagskvelden skal derfor tilbringes inne i armkroken til verdens beste mann som ikke vet hva godt han kan gjøre for sin gravide kone. 

Meny for kvelden blir Fransk Fyll. En deilig, og utrolig lettvint rett, som er en av våre favoritter. 
Kanskje kommer det oppskrift i løpet av kvelden. 

God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar