lørdag 14. mai 2011

Gjestetoalettet...

...går i bruntoner som resten av første etasje. 

Toalettet er egentlig i samme rom som vaskerommet, men vi har skilt av med skyvedører i frostet glass.
Ikke bare slipper gjestene våre og se på skittentøyet og rotet vårt, men det ser også mye finere ut. 
Skyvedøren har fått på en wallsticker med teksten Laundry

Det skjønne bildet på veggen har jeg skrevet om før. Det er den flinke og kreative damen med DENNE bloggen som har laget det. 






Etter som tiden har gått er det hjerter og brune kurvdetaljer som har blitt "temaet" inne på gjestetoalettet. Nå mangler det bare en grønn plante der inne så tror jeg at jeg skal si meg fornøyd. 

I kveld er det bursdagsfeiring som står på programmet. 
Jeg har for anledningen kjøpt meg en ny, rød kjole. Som jeg ikke orket å prøve på før jeg dro kortet... Satser på at magen får plass og at den sitter som et skudd. ;)

Med dette ønsker jeg alle en fortsatt fin helg og en nydelig lørdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar