fredag 18. februar 2011

Fredagsmodus

 
Fredagsstemning i nummer tretten. 

 Lyserosa ranukler gjorde seg på stuebordet. En blomstertype jeg aldri har kjøpt før, jeg lander som regel alltid på roser. Men denne gangen ville jeg prøve noe nytt. Er spent på hvor lenge de står før de visner...



Har også kjøpt en del gåsunger. De står uten vann, da kan de stå som dette helt til jeg blir lei av dem og kaster dem ut. Gåsunger minner meg om vår, og alt som kan skape litt vårstemning er hjertelig velkommen her i huset. Nå er vi lei av vinter, snø og kulde! 

Handymannen er offshore, så fruen og pusen er hjemme alene. Middagen er inntatt, stearinlysene er tent og strikketøyet ligger klart. Er litt frysen i dag, så ullsokkene skal straks på og så er det bare å slenge seg på sofaen i selskap av gullrekken på tv. 

God helg!

2 kommentarer:

  1. Ååh, så fine blomster!! Vet du om d e di same så hette pioner? Ligna veldig, men har aldri hørt d navnet du skreiv før...men så e ikje eg så blomsterkjent heller då ;) June

    SvarSlett
  2. Kos med gåsunger :) Glede meg t å komma hjem t deg igjen vennen!

    SvarSlett