torsdag 13. januar 2011

Fin torsdag!

I dag har jeg hatt fri, og har virkelig fått brukt fridagen min godt.
Vakre Line og hennes nydelige lille Jonatan har blant annet vært her på lunsj.
Med ferske baguetter, te, godt pålegg og ikke minst; godt selskap, ble det en riktig så koselig lunsj.

 Den søte Green Gate muggen som lå under juletreet, blir i disse dager brukt som vase.
Jeg dekket på med det lyseblå og det blomstrete Green Gate serviset...

 Vi har samme benkeplate både på kjøkkenbenken og bak på veggen. Vi valgte en ganske mørk farge, da gjør det seg med litt lyseblå blomsterkrukker.
De fine gryteklutene er det mor som har heklet på bestilling. De henger lett tilgjengelig, og blir brukt nesten daglig. 

I kveld får jeg besøk igjen. Da er det mor og storesøster som kommer. Pastasalaten står klar i kjøleskapet og strikketøyet ligger klart.

Ønsker alle en fin torsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Hyggelig med formiddagslunsj en helt vanlig torsdag :)

    SvarSlett
  2. Fint med blomstene i mugga :)

    SvarSlett
  3. ja det va kjempe koselikt, og goe lunsj ;)
    glede meg te mandag!:)

    SvarSlett