onsdag 25. september 2013

Onsdagsrapport

Halvveis i uken allerede!
Det går i ett,
men det er jo akkurat slik jeg liker det.

I kveld venter jeg koselig besøk,
og vi skal kose oss med strikketøy, 
noe varmt i koppen,
litt snacks,
og ikke minst babykos!
Hun som kommer har nemlig en liten gutt på tre måneder 
og jeg gleder meg til å kose litt med den lille sjarmøren.



Favorittbladet mitt kom i posten i går;
nemlig Foreldre & Barn.
Jeg har fått lest litt i det allerede,
men har tenkt å spare resten til i morgen kveld.
Det er jammen mye som endrer seg når man får barn,
det er slutt på moteblader her i huset,
nå synes jeg det aller kjekkeste er å lese mammablader...

Fatet med lysestakene på er nylig ankommet nummer 13.
Lysestakene henger fast i fatet,
og jeg elsker den slitte, rustikke stilen over det. 

Fin onsdagskveld til deg
!

2 kommentarer:

  1. Og plutselig va det helg igjen åg!
    Kult lysfat! :) Ja det e møje godt lesestoff i foreldre og barn. angre ikje på det abno. :-) go helg te dokke! Linemor

    SvarSlett
  2. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Visit Web
    Galaxyforums.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett