mandag 23. september 2013

Høstnytt til toåringens garderobe

Har klikket hjem noen plagg til Martine fra H&M.
Etter bursdagen har hun fylt opp skapet med mye ull, joggebukser og andre barnehagevennlige klær.
Jeg liker å kle henne opp litt ekstra i helgene, 
og ellers når vi skal ut på ting,
og det er til nettopp dette de nye klærne som jeg hentet på postkontoret i dag skal brukes til.

Selv om jeg liker å pynte henne,
har jeg mine "krav" til finklær. 
Klærne skal kanskje ikke brukes i barnehagen,
men det er viktig for meg at alt hun har på seg er mykt, godt og lett å bevege seg i.
En to-åring sitter jo ikke akkurat i ro,
og det skal de jammen heller ikke gjøre!





Genser, dongerishorts, ballerinasko og tubeskjerf.
Med en strømpebukse under shortsen,
er dette noe hun kan bruke utover høsten.
Har også bestillt en lue i samme farge og mønster som skjerfet,
men dette kommer visst i neste pakke.

Jeg er veldig svak for rosa,
og det er den fargen jeg har kledd Martine mest i.
Noen synes det kan bli for sukkersøtt,
men jeg elsker det.
Har man en jente, så har man en jente! :)

1 kommentar:

  1. Heilt enige! Jenta e jenta, og det ska ver litt sukkersøtt;-) digge shorts med strømpis under, både te litlå å te meg sjøl :-) hihi! Ha en fine Kveld snuppa :-) line

    SvarSlett