fredag 6. september 2013

Det er tid for fredagskos

I kveld har jeg stuen helt for meg selv.
Martine sover som en stein og Handymannen er ute med jobben.
Jeg har jobbehelg foran meg,
så i kveld nyter jeg en rolig kveld hjemme med strikketøyet.
Har ikke fått strikket så mye den siste uken,
men planen er å bli ferdig med Marius genseren innen helgen er omme. 




Her har det vært masse regn, torden og lyn i ettermiddag.
Og med ny lyng på stuebordet ble det skikkelig høstkos inne.
Jeg elsker høsten!
Selv om den kan bli lang og mørk,
er det noe spesielt når det begynner å mørkne raskere på kvelden og vi kan kose oss inne med tente lys, pledd, ullsokker og strikketøy.
En klisjè?
Ja, så absolutt.
Men like fullt veldig koselig.

G o d  h e l g 
!

3 kommentarer:

  1. Flinking, Marius genser er så fint:) hadde en til minsten når han var baby, men de vokser så fort:/.

    SvarSlett
  2. Koselig blogg du har ;) God helg til deg!!

    SvarSlett