onsdag 11. september 2013

Effektive dager...

...er noe av det beste jeg vet! 
Jeg har benyttet fridagen min til å få unnagjort (m a s s e) klesbretting
samt tatt husvasken.
Nå gjenstår bare badene,
men de får vente til i kveld.
Noe av det jeg liker aller best når jeg vasker og tørker støv, 
er å flytte om på pynt og interiør.
Det er alltid kjekt med litt forandring! 



I dag har blant annet spisedelen av kjøkkenet fått seg en aldri så liten make-over.
Så får vi se hvor lenge det varer før tingene får en ny plass... ;)

Noe annet jeg har gjort i dag er å friske opp høstgarderoben litt.
Jeg føler jeg har gått med de samme klærne siden jeg fødte for to år siden,
nå var det på høy tid med litt nye klær!
Strikkejakker er noe jeg er veldig svak for,
og to stykker ble med meg hjem fra Lindex i dag.
Perfekt å ha både hjemme og på jobb på kalde høstdager! 

Ellers kan jeg fortelle at jeg også har begynt å handle inn til adventskalenderen til Martine.
(Julegaver er jeg også så vidt i gang med. Klapp på skulderen!)
I fjor var vi ferdige ganske tidlig med gavene,
og målet i år er å være helt ferdig til adventstiden begynner.
Det er så deilig å slippe alt mas i butikkene rett før jul,
og heller bruke adventstiden på koselige sysler og aktiviteter her hjemme.

Men over til adventskalender;
dette blir Martine sin første jul med kalender,
og jeg har planlagt å kjøpe litt og litt om gangen.
På den måten blir det ikke så dyrt,
og jeg slipper å stresse når det nærmer seg advent.
Helt perfekt for den planleggeren og kontrollfriken som jeg er...;) 


Truser, pysjamas, "magiske" vaskekluter, hårstrikker og hårklemmer.
Jeg tenker å fordele trusene og hårpynten til flere dager,
så her er 14-15 adventsgaver klar allerede! 
Et lite husmortips fra meg til deg.
;)

3 kommentarer:

  1. Du har så koselige blogg! :)

    Janne:-)

    SvarSlett
  2. Det e godt med sånne effektive dager :-)
    ja det e jilt å flytta litt rundt på ting, føle stuå blir nye. Ha ei fine helg :-) her blir det en mini husmorferie te Oslo ;-) klem line

    SvarSlett
  3. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss. Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

    Techrum.vn
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett