søndag 14. august 2011

Strikk: Lyst vognteppe

Da er jeg ferdig med nok et håndarbeidsprosjekt. 
Denne gangen er det et enkelt, lyst vognteppe strikket i babyull fra Sandnes Garn. 



Med enkelt flettemønster og glattstrikk gikk det raskt å få ferdig dette teppet som er en gave til en baby som melder sin ankomst på nyåret en gang. 



Jeg hadde ikke tenkt å begynne på noe nytt før vår egen baby kommer om noen uker, men det blir fort kjedelig om dagene nå i ventetiden så jeg er allerede i gang med et nytt håndarbeid...
Denne gangen er det ikke strikking det går i, men hekling. 
Kjekt å bytte ut strikkepinnene for en periode. 

3 kommentarer:

  1. Nydelig. Skulle virkelig ønske at jeg kunne strikke. Men jeg tror jeg holder meg til fotografi. He he. Det er der kreativiteten min får sitt utløp.

    SvarSlett
  2. Så nydelig vognteppe :) skikkelig delikat :)
    Mammaen min strikket/tovet vognteppe til meg sist. Det er det som er på vogna på bildene fra barnerommet :)
    er så koselig med hjemmestrikka:)

    SvarSlett
  3. Så fint teppet ble!

    Jeg strikket tre tepper før frøkna ble født i juni, trodde kanskje ikke de ble brukt så mye i sommer, men de har blitt masse brukt!

    Masse lykke til med fødselen og babyen - det er stor stas! :)

    SvarSlett