mandag 8. august 2011

Strikk: Jakke

Vi har fått masse klær til babyen, til og med før hun er kommet til verden.
Heldige oss!

Mor har strikket en nydelig, rosa jakke som nå er pakket oppi sykehusbagen.
Den skal babyen få ha på seg når vi reiser hjem fra sykehuset.
Jeg har også strikket en jakke som jeg hadde tenkt å bruke som "hentejakke", men jeg ser nå at den antakelig blir litt stor til babyen i starten. 
Så den får vi heller spare til litt lenger utpå høsten. 



Har vært ute og fartet i hele dag, og da jeg kom hjem i ettermiddag lå det nydelige blomster og to store plater med melkesjokolade på trappen. 
Snille mannen min som overrasket meg i forbindelse med bryllupsdagen vår i går. Han befinner seg fortsatt i Nordsjøen så det var veldig kjekt med en slik overraskelse. 


4 kommentarer:

  1. Den va jo kjempeflott, hu komme t å bli fine i den, takk svigermor :)

    SvarSlett
  2. kjære ti maren!! Du e råe på strikkefronten :) Knallfine :) ta me deg noge strikketøy på onsdag då :)

    SvarSlett
  3. Takk June, men kan ikke ta på meg æren denne gangen. Er mor som har vært så snill å strikke den rosa jakken. ;) Strikketøyet blir med i kveld! Gleder meg!

    SvarSlett