mandag 15. august 2011

ny uke, nye muligheter...

...og enda nærmere fødsel. 

I morgen kommer heldigvis Handymannen hjem, regner med at dagene kommer til å gå litt raskere når jeg ikke er hjemme alene. Håper i hvert fall det. 

Mandagskvelden skal brukes til hekling, klesvask, fotbad og tv. 
Deilig! 


En liten sniktitt på det nye prosjektet mitt...
Synes fargekombinasjonen av hvitt, rosa og grått er nydelig. 
Bestemorruter er kjekt å hekle, spesielt når det går så raskt!
Er litt usikker på hvor stort dette teppet skal få bli, det kommer vel i bunn og grunn an på når jeg blir lei tenker jeg.  

Ønsker deg en fin mandagskveld og en fin uke! 


5 kommentarer:

  1. Hei! For et nydelig teppe! Hvilket garn og hvilken størrelse på heklenål bruker du?

    SvarSlett
  2. Lanett Babygarn og heklenål nr 3. :)

    SvarSlett
  3. herlig :) skulle ønske jeg var flink til å hekle.
    Heklet en lue en gang, med sånn der heklesak fra panduro, men den ble i dukkestørrelse hehe;)

    SvarSlett
  4. Nydelig. Likte godt den fargekombinasjonen jeg også.

    SvarSlett
  5. Det va kjempefint vennen. Glede meg masse t å komma hjem i mårå :)

    SvarSlett