tirsdag 2. august 2011

detaljer fra soverommet

Kalenderen viser august og det er fem uker igjen til termin. 
Begynner å bli ganske lei nå, så jeg er redd det blir noen lange uker fremover.
Prøver å holde meg opptatt med forskjellige ting om dagene for å få tiden til å gå fort. 

Nå i ventetiden synes jeg det er koselig å ordne og rydde her hjemme. Snart er alle skap og skuffer i hele huset systematisert og ryddet. Det er vel det man så fint kaller "redebygging" som har inntatt huset. 

På soverommet har jeg nå byttet ut litt pynt på vegghyllen. 
Det har blant annet kommet to nye bilder opp. 


 Oppskrift på Kjærlighet fant jeg på Kremmerhuset, en av mine favorittbutikker. 
Tror faktisk ikke det går an å gå tomhendt ut derifra...

Love is in the air bestillte jeg hos på nettet hos Fru Fly, besøk nettbutikken hennes HER.
Kjøpte også et koselig bilde til barnerommet, men det får jeg vise en annen gang. 


På soverommet er det lyst og delikat, og hvitt og grått preger her inne. 
Godt å våkne opp til et lyst og lunt rom. 

Snart skal sprinkelsengen til babyen settes inn ved siden av vår seng, men det får vente noen uker til.

Nå som alt snart er klappet og klart til den nye verdensborgeren melder sin ankomst, tenkte jeg og etter hvert gå i gang med litt baking. Greit å fylle frysen med litt forskjellig gjærbakst til vi får barselbesøk. 

Men i dag blir det ingen baking.
På programmet i dag står det bare strikking og lesing. Det har vært travle dager den siste tiden, så i dag trengte jeg en rolig hjemmedag uten noen spesielle planer. Deilig det også! 

2 kommentarer:

  1. Så masse lekre detaljer :)
    Gleder meg veldig til å pusse opp vårt soverom nå :)
    Vi er i gang, men vi må sette inn et nytt vindu og det tar sin tid!

    SvarSlett
  2. Så fint det va:) Masse fint sjå Fru Fly! Den der kjærlighets oppskriftå tenkte eg med en gong du hadde skreve sjøl, for huske at eg skribla enn sånn på vgs:P Stilikt då!

    Glede meg te å se deg, magen og rede dokkes i mårå:) Me snakkes! Klem

    SvarSlett